Yeni Hydrog Hydrog SH Premium Asfalt Distribütörü









Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri

Model : SH Premium
Rok produkcji : 2022
Dodatkowe opcje : Nowy / nieużywany
Silnik : Perkins - 3 cylindrowy o mocy 25 KM
Certyfikaty : CE
VAT : 23
SH PREMIUM is the highest and most prestigious class of HYDROG emulsion sprayers. It is intended for performing of tack coating and road surface dressing (bitumen emulsion + grit). The sprayer is equipped with two independent spray bars (front and back) hydraulically slidable on central rail, computer which controls spraying output and printer of reports.
Technical data:
Bitumen emulsion tank capacity: 3000 l /5000 l / 6000 l / 8000 l / 10000 l / 12000 l
Spraying width smoothly adjustable up to 4,8 m
Spraying output automatically maintained at variable sprayer speed
Insulated tank with aluminum cover
Emulsion heating: automatic oil burner and heating pipes inside the tank
The machine construction is shot blasted and professionally protected against corrosion
Two independent spray bars (front and back) hydraulically slidable
Intuitive desktop with color touch panel 12" in the driver's cab
There are no hand valves
Modern rotary positive-displacement pump special for bitumen emulsion, does not destroy it's structure
Combustion engine: Diesel Perkins - 4 cylindrowy o mocy 25 KM
Pinter of reports
TV monitoring of spraying bar, LCD monitor in operator's cab
Skrapiarka emulsji HYDROG SH Premium jest najwyższym modelem w typoszeregu marki HYDROG. Służy do skrapiania międzywarstwowego emulsjami bitumicznymi przy budowie nawierzchni asfaltowych oraz do tzw. powierzchniowych utrwaleń (emulsja bitumiczna + kruszywo mineralne). Maszyna wyposażona jest w hydraulicznie rozsuwaną belkę skrapiającą, komputer sterujący wydajnością skrapiania i drukarkę raportów.
Dane techniczne:
Pojemność zbiornika emulsji: 3000 l /5000 l / 6000 l / 8000 l / 10000 l / 12000 l
Szerokość skrapiania regulowana bezstopniowo do 4,8 m
Automatyczne utrzymywanie wydajności skrapiania przy zmianach prędkości skrapiarki
Zbiornik izolowany z poszyciem aluminiowym
Grzanie emulsji: automatyczny palnik olejowy i rury grzewcze wewnątrz zbiornika
Konstrukcja śrutowana i profesjonalnie zabezpieczona antykorozyjnie
Podwójny kolektor skrapiający - dwie rampy wysuwane hydraulicznie
Sterowanie: pulpit sterujący z kolorowym panelem dotykowym 12” w kabinie kierowcy
W maszynie nie ma ręcznych zaworów emulsji
Pompa emulsji: wyporowa rotacyjna
Silnik Diesel Perkins - 4 cylindrowy o mocy 25 KM
Drukarka raportów
System minitoringu wizyjnego rampy skrapiającej z monitorem LCD w kabinie operatora