Demag TEREX DEMAG AC100/4L Arazi Vinci













Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri




















Brand : Demag
Model : TEREX DEMAG AC100/4L
Year of manufacture : 2009
Machine location : Warszawa, mazowieckie
VAT : 23
Internal stock no : YL26712
Hours of use : 15100h
Condition : Reconditioned
Gross Weight : 48000kg
Maximum lift capacity : 100000kg
Jib length of crane : 6000cm
Maximum lift height : 8000cm
Meter read-out : 116400km
Upper engine : MB
Engine manufacturer : MB
Delivery terms : EXW
100 ton AT mobile crane
TEREX DEMAG AC100/4L
hydraulic telescope length 59.4m
additional boom 19m
max. working height of the crane – 60m
max. working height of the crane with boom –79m
crane lifting capacity - 100 tons at 3m
crane weight – 48tons
counterweight – 26.1tons
8x8x8 drive
PODSTAWOWE DANE
Producent nadbudowy dźwigu / podwozia dźwigu: Terex / Terex
Typ żurawia / typ żurawia: AC 100/4L / AT
Klasa żurawia: 100,00 t
Numer seryjny / numer podwozia: 10072 / WMG4215HX9Z000072
Rok budowy / pierwsze uruchomienie: 2009 / 20/07/2009
Lokalizacja / dostępność: Warszawa-Polska / miesiąc
DANE DOTYCZĄCE PODWOZIA ŻURAWIA
Typ / szerokość podwozia: K 4215/ 2,55 m
Kabina: szeroka
Producent / typ silnika / KM / kW: DB OM 460 LA / 449/330
Producent / typ / typ sprzętu podróżnego: ZF / SG / AS-Tronic
Osie napędowe i kierowane / kierowane: 8 x 8 x 8 / 1/2/3/4
Rodzaj zawieszenia osi: hydropneumatyczne
Rozmiar koła: 16,00 R 25
Koło zapasowe: 1
Sterowanie podporami: Lewo, prawo
Podstawa wsparcia D / S: 8,115 x 7,20 m
Wyświetlanie nacisków: dostępny
Badanie techniczne ważne do: 06.02.2023 r.
Operacyjne kilometry / godziny od: 116402 km
Stan na dzień: 06.02.2025 r.
DANE DOTYCZĄCE NADWOZIA ŻURAWIA
Długość wysięgnika teleskopowego: 12 – 59,4 m
Wysięgnik kratowy sztywny/ kąt: HAV 10/19 m / 20/40 °
Liczba wciągarek: 1
Wciągarka lina / średnica liny: 67kN / 18 mm
Producent / typ silnika / KM / kW: DB OM 904LA/ 176/130
Zblocza hakowe / haki ładunkowe: 50 t (dwurożne) / 20 t / 8 t
Przeciwwaga: 26,1 t
Ograniczenie obszaru roboczego: dostępne
Wiatromierz: dostępny
Zabezpieczenie przed przeciążeniem marka / typ /%: Demag IC-1/75%
Dopuszczenie UDT ważne do: 31.07.2025 r.
Godziny pracy / na 15104 mth
Stan na dzień: 06.02.2025 r.
INNE FUNKCJE
Dodatkowe ogrzewanie postojowe: Kabina maszynisty i kabina dźwigu
Klimatyzacja: Kabina maszynisty i kabina dźwigu
Centralne smarowanie: Nadwozie i podwozie
HISTORIA NAPRAW
2025
- naprawa układu hamulcowego (3 i 4 oś wymiana klocków, czujników, 1 i 2 oś sprawdzone),
- naprawa centralnego smarowania w podwoziu.
2024
- naprawa układu kierowniczego (wymiana drążków i końcówek, regeneracja siłowników skrętu),
- naprawa układu zawieszenia (8x siłowników),
- naprawy blacharsko-lakiernicze (kabina górna, kabina dolna),
- naprawa siłownika podnoszenia teleskopu (wymiana uszczelnień + wymianą zamka hydraulicznego).x