Nissan ATLEON 140 + KLAAS ALU-KRAN 28 METER MET REMOTE CONTROL Mobil Vinç

























































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri


















- Leaf spring suspension
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 205/75R17.5
Front axle: Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Lifting capacity: 1.000 kg
Crane: KLAAS ALU-KRAN K23-28, year of manufacture 2000
Make of bodywork: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Blattfederung
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 205/75R17.5
Vorderachse: Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hubkapazität: 1.000 kg
Kran: KLAAS ALU-KRAN K23-28, Baujahr 2000
Marke des Aufbaus: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 205/75R17.5
Foraksel: Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Løftekapacitet: 1.000 kg
Kran: KLAAS ALU-KRAN K23-28, produktionsår 2000
Karosserifabrikat: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Suspensión
= Más información =
Tamaño del neumático: 205/75R17.5
Eje delantero: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Capacidad de elevación: 1.000 kg
Grúa: KLAAS ALU-KRAN K23-28, año de fabricación 2000
Marca carrocería: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 205/75R17.5
Essieu avant: Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Capacité de levage: 1.000 kg
Grue: KLAAS ALU-KRAN K23-28, année de construction 2000
Marque de construction: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Bladvering
- Zendapparatuur
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 205/75R17.5
Vooras: Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Hefcapaciteit: 1.000 kg
Kraan: KLAAS ALU-KRAN K23-28, bouwjaar 2000
Merk opbouw: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Resory
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 205/75R17.5
Oś przednia: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Udźwig: 1.000 kg
Żuraw: KLAAS ALU-KRAN K23-28, rok produkcji 2000
Marka konstrukcji: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 205/75R17.5
Eixo dianteiro: Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Capacidade de elevação: 1.000 kg
Grua: KLAAS ALU-KRAN K23-28, ano de fabrico 2000
Marca da carroçaria: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 205/75R17.5
Передний мост: Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Грузоподъемность подъемного устройства: 1.000 kg
Кран: KLAAS ALU-KRAN K23-28, год выпуска 2000
Марка кузова: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 205/75R17.5
Framaxel: Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Lyftkapacitet: 1.000 kg
Kran: KLAAS ALU-KRAN K23-28, byggnadsår 2000
Fabrikat av karosseri: KLAAS ALU-KRAN K23-28