DAF LF 45-150 / Custer Hoogwerker 22 Mtr / 1998 / NL Truck Teleskopik Platform

PDF
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 1 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 2 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 3 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 4 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 5 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 6 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 7 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 8 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 9 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 10 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 11 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 12 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 13 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 14 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 15 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 16 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 17 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 18 - Machineryline
DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform | Görüntü 19 - Machineryline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/19
PDF
Fiyat:
talep üzerine
Fiyatla ilgili bilgi iste
Satıcıyla iletişime geç
Marka: DAF
Model: LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck
Üretim tarihi: 1998-07
İlk tescil: 1998-07-09
Yük kapasitesi: 3.120 kg
Net ağırlık: 7.880 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Zaltbommel6254 km to "United States/Ashburn"
Satıcı stok no: BG-NT-31
İlan tarihi: 9 Nis 2025
Açıklama
Çalışma yüksekliği: 22 m
Kaba ölçüler: genişlik - 2,28 m
Motor
Güç: 106 kW (144 bg)
Yakıt: dizel
Avro: Euro 2
Akslar
Aks sayısı: 2
İlk aks: 235/75R17.5
İkinci aks: 235/75R17.5
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: sarı

Daha fazla bilgi — DAF LF 45-150 / Custer hoogwerker 22 mtr / 1998 / NL Truck teleskopik platform

Türkçe
- Alet kutusu
- Analog takograf
- Geri vites kamerası
- Hidrolik direksiyon
- Hız sınırlayıcı
- PTO
- Radyo/CD çalar
- Yaprak yaylı süspansiyon
= Additional options and accessories =

- Analogue tachograph
- Leaf spring suspension
- Passenger seat
- Power steering
- PTO
- Radio/CD player
- Reversing camera
- Speed limiter
- Toolbox

= More information =

General information
Mileage: 293.217 km

Transmission
Transmission: Manual gearbox

Axle configuration
Tyre size: 235/75R17.5
Brakes: drum brakes
Suspension: leaf suspension
Front axle: Max. axle load: 3800 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Double wheels; Max. axle load: 7200 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%

Weights
GVW: 11.000 kg

Functional
Mast: telescopic (3 parts)
Mast length: 22 m

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Pieter van Hemert for more information
- PTO
- Аналогов тахограф
- Камера за заден ход
- Кутия с инструменти
- Ограничител на скоростта
- Радио/CD плейър
- Ресорно пружинно окачване
- Усилвател на волана
- Analogový tachograf
- Kamera couvání
- Odpružení listovými pružinami
- Omezovač rychlosti
- Panel nástrojů
- Posilovač řízení
- PTO
- Rádio/CD přehrávač
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Geschwindigkeitsbegrenzer
- Mechanischer Tachograph
- Radio/CD-Spieler
- Rückwärtsfahrkamera
- Servolenkung
- Werkzeugkasten
- Zapfwelle (PTO)

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Zählerstand: 293.217 km

Getriebe
Getriebe: Schaltgetriebe

Achskonfiguration
Refenmaß: 235/75R17.5
Bremsen: Trommelbremsen
Vorderachse: Max. Achslast: 3800 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Doppelbereift; Max. Achslast: 7200 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%

Gewichte
zGG: 11.000 kg

Funktionell
Mast: Teleskop (3 Teilen)
Mastlänge: 22 m

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Pieter van Hemert, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Analog fartskriver
- Bakkamera
- Bladaffjedring
- Hastighedsbegrænser
- Kraftudtag
- Radio/cd-afspiller
- Servostyring
- Værktøjskasse

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Kilometertal: 293.217 km

Transmission
Transmission: Manuel gearkasse

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 235/75R17.5
Bremser: tromlebremser
Foraksel: Maks. akselbelastning: 3800 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Dobbelthjul; Maks. akselbelastning: 7200 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%

Vægt
Totalvægt: 11.000 kg

Funktionelle
Mast: teleskopfunktion (3 dele)
Mastlængde: 22 m

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Pieter van Hemert for yderligere oplysninger
- PTO
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Αναλογικός ταχογράφος
- Εργαλειοθήκη
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Περιοριστής ταχύτητας
- Ραδιόφωνο/συσκευή αναπαραγωγής CD
- υδραυλικό τιμόνι
= Más opciones y accesorios =

- Caja de herramientas
- Cámara de visión trasera
- Dirección asistida
- Limitador de velocidad
- PTO
- Radio / reproductor de CD
- Suspensión
- Tacógrafo analógico

= Más información =

Información general
Kilometraje: 293.217 km

Transmisión
Transmisión: Cambio manual

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 235/75R17.5
Frenos: frenos de tambor
Eje delantero: Carga máxima del eje: 3800 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Ruedas dobles; Carga máxima del eje: 7200 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%

Pesos
PBV: 11.000 kg

Funcional
Mástil: telescópico (3 partes)
Longitud del mástil: 22 m

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Pieter van Hemert para obtener más información.
- Analoginen ajopiirturi
- Lehtijousitus
- Nopeudenrajoitin
- Ohjaustehostin
- Peruutuskamera
- Radio/CD-soitin
- Työkalulaatikko
- Voimanotto
= Plus d'options et d'accessoires =

- Boîte à outils
- Caméra de recul
- Direction assistée
- Limiteur de vitesse
- Prise de force
- Radio / lecteur CD
- Suspension de feuille
- Tachygraphe analogique

= Plus d'informations =

Informations générales
Affichage du compteur: 293.217 km

Transmission
Transmission: Commande manuelle

Configuration essieu
Dimension des pneus: 235/75R17.5
Freins: freins à tambour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 3800 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Roues jumelées; Charge maximale sur essieu: 7200 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%

Poids
PBV: 11.000 kg

Pratique
Mât: télescope (3 parties)
Longueur du mât: 22 m

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Pieter van Hemert pour plus d'informations
- Analogni tahograf
- Kamera za vožnju unatrag
- Kutija za alat
- Lisnata opruga
- Ograničivač brzine
- Priključno vratilo
- Radio / CD reproduktor
- Servo-upravljač
- Analóg tachográf
- CD-rádió
- Kihajtás
- Rugós felfüggesztés
- Sebességhatároló
- Szerszámdoboz
- Szervokormány
- Tolatókamera
- Autoradio/CD
- Cassetta degli attrezzi
- Limitatore di velocità
- Presa di forsa
- Servosterzo
- Sospensione balestra
- Tachigrafo analogico
- Videocamera per retromarcia
= Aanvullende opties en accessoires =

- Achteruitrijcamera
- Bijrijderstoel
- Bladvering
- Gereedschapskist
- Passagiersstoel
- PTO
- PTO
- Radio/CD speler
- Snelheidsbegrenzer
- Stuurbekrachtiging
- Tachograaf analoog
- Zwaaibalk

= Bijzonderheden =

DAF LF45-150 met Custers hoogwerker 22 MTR
Custers OR22TM
Bouwjaar: 1998
4 x stempelpoot
Werkhoogte 22 meter
KM stand: 293.217 km
Div opbergkasten


Direct inzetbaar
Afkomstig van 1e eigenaar
NL truck met opbouw

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer foto's kijk op: kişileri göster
Weitere Fotos finden Sie unter: kişileri göster
For more photos see: kişileri göster
Para más fotos ver: kişileri göster
Więcej zdjęć znajdziesz na: kişileri göster

= Meer informatie =

Algemene informatie
Tellerstand: 293.217 km

Transmissie
Transmissie: Handgeschakeld

Asconfiguratie
Bandenmaat: 235/75R17.5
Remmen: trommelremmen
Vooras: Max. aslast: 3800 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Dubbellucht; Max. aslast: 7200 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%

Gewichten
GVW: 11.000 kg

Functioneel
Mast: telescoop (3 delen)
Mastlengte: 22 m

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Pieter van Hemert
- Analog ferdskriver
- Bladfjæring
- Hastighetsbegrenser
- Kraftuttak
- Radio/CD-spiller
- Ryggekamera
- Servostyring
- Verktøykasse
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Kamera do tyłu
- Ogranicznik prędkości
- Radio / odtwarzacz CD
- Resory
- Skrzynka narzędziowa
- Tachograf analogowy
- Wał odbioru mocy
- Wspomaganie kierownicy

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Stan licznika: 293.217 km

Skrzynia biegów
Pędnia: Manualna skrzynia biegów

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 235/75R17.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 3800 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Koła podwójne; Maksymalny nacisk na oś: 7200 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%

Masy
Dopuszczalna masa całkowita (dmc.): 11.000 kg

Funkcjonalność
Maszt: teleskop (3 części)
Długość masztu: 22 m

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Pieter van Hemert
= Opções e acessórios adicionais =

- Caixa de ferramentas
- Camara de marcha-atràs
- Direcção assistida
- Limitador de velocidade
- Rádio/leitor de CD
- Suspensão de molas
- Tacógrafo analógico
- Tomada da força

= Mais informações =

Informações gerais
Quilometragem: 293.217 km

Transmissão
Transmissão: Caixa de velocidades manual

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 235/75R17.5
Travões: travões de tambor
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 3800 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Rodas duplas; Máx carga por eixo: 7200 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%

Pesos
GVW: 11.000 kg

Funcional
Mastro: telescópico (3 peças)
Comprimento do mastro: 22 m

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Pieter van Hemert para obter mais informações
- Cameră de marșarier
- Decuplare motor
- Limitator de viteză
- Radio / CD player
- Servodirecţie
- Suspensie pe arcuri
- Tahograf analogic
- Trusă de scule
= Дополнительные опции и оборудование =

- PTO
- Аналоговый тахограф
- Камера заднего хода
- Ограничитель скорости
- Радиоприемник/проигрыватель компакт-дисков
- Рессорная подвеска
- Усилитель рулевого управления
- Ящик для инструментов

= Дополнительная информация =

Общая информация
Пробег: 293.217 км

Трансмиссия
Трансмиссия: Механическая коробка передач

Конфигурация осей
Размер шин: 235/75R17.5
Тормоза: барабанные тормоза
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 3800 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Двойные колеса; Макс. нагрузка на ось: 7200 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%

Масса
Полная масса автомобиля: 11.000 kg

Функциональность
Мачта: телескопический (3 детали)
Длина мачты: 22 m

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Pieter van Hemert для получения дополнительной информации
- Analógový tachograf
- Cúvacia kamera
- Obmedzovač rýchlosti
- Odpruženie listovými pružinami
- Posilňovač riadenia
- PTO
- Rádio/prehrávač diskov CD
- Skrinka na náradie
= Extra tillval och tillbehör =

- Analog färdskrivare
- Backkamera
- Bladfjäder
- Hastighetsbegränsare
- PTO
- Radio/CD-spelare
- Servostyrning
- Verktygslåda

= Ytterligare information =

Allmän information
Vägmätarställning: 293.217 km

Transmission
Transmission: Manuell

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 235/75R17.5
Bromsar: trumbromsar
Framaxel: Max. axellast: 3800 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Dubbel-luft; Max. axellast: 7200 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%

Vikter
GVW: 11.000 kg

Funktionell
Mast: teleskopisk (3 delar)
Mastens längd: 22 m

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Pieter van Hemert för mer information
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
Talep üzerine fiyat
1999
8.800 m/s
Yakıt dizel Kaldırma yüksekliği 12 m
Hollanda, Harskamp
Satıcıyla iletişime geç
€15.750 ≈ 691.500 TL
2000
8.111 m/s
Yakıt dizel Yük kapasitesi 272 kg Kaldırma yüksekliği 15,6 m
Hollanda, Veen
Satıcıyla iletişime geç
€7.950 ≈ 349.100 TL
2002
7.681 m/s
Yakıt dizel Kaldırma yüksekliği 16 m
Hollanda, Drachten
Satıcıyla iletişime geç
€14.950 ≈ 656.400 TL
2002
8.923 m/s
Yakıt dizel Palet sistemi Kaldırma yüksekliği 22,8 m
Hollanda, ES Eindhoven
Satıcıyla iletişime geç
€16.950 ≈ 744.200 TL
2017
2.267 m/s
Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x4 Kaldırma yüksekliği 25,91 m
Hollanda, ES Eindhoven
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2021
1.876 m/s
Yakıt dizel
Hollanda, Groenlo
Satıcıyla iletişime geç
€12.750 ≈ 559.800 TL
2009
5.001 m/s
Yakıt dizel
Hollanda, Beringe
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2024
Kaldırma yüksekliği 2 m
Hollanda, Middelbeers
Satıcıyla iletişime geç
€59.000 ≈ 2.591.000 TL
2023
70 m/s
Yakıt dizel
Hollanda, Geertruidenberg
Satıcıyla iletişime geç
€20.000 ≈ 878.100 TL
2011
1.343 m/s
Yakıt dizel Yük kapasitesi 227 kg Kaldırma yüksekliği 14 m
Hollanda, Ommel
Satıcıyla iletişime geç
€84.500 ≈ 3.710.000 TL
2016
2.369 m/s
Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x4
Hollanda, Groenlo
Satıcıyla iletişime geç
€49.500 ≈ 2.173.000 TL
2019
1.343 m/s
Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x4
Hollanda, Groenlo
Satıcıyla iletişime geç
€54.500 ≈ 2.393.000 TL
2020
987 m/s
Aks konfigürasyonu 4x4
Hollanda, Groenlo
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2020
1.131 m/s
Aks konfigürasyonu 4x4
Hollanda, Groenlo
Satıcıyla iletişime geç
€10.900 ≈ 478.600 TL
2008
5.274 m/s
Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x4
Hollanda, Groenlo
Satıcıyla iletişime geç
€79.000 ≈ 3.469.000 TL
2022
394 m/s
Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x4
Hollanda, Groenlo
Satıcıyla iletişime geç
€79.000 ≈ 3.469.000 TL
2022
293 m/s
Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x4
Hollanda, Groenlo
Satıcıyla iletişime geç
€89.500 ≈ 3.930.000 TL
2018
1.648 m/s
Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x4
Hollanda, Groenlo
Satıcıyla iletişime geç
€59.500 ≈ 2.612.000 TL
2010
Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x4
Hollanda, Groenlo
Satıcıyla iletişime geç