Astra HD9 84.50 Betonmischer CIFA 13cbm 40Ton Transmikser



















Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri




















Kabina: den
Materiál aplikace: Beton
Konfigurace náprav
Přední náprava 1: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení
Přední náprava 2: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9500 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9500 kg
Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Finanční informace
Cena: Na vyžádání
Betonmischer CIFA RY1300 13cbm
8x4
Differentialsperre
voll-blattgefedert
Manualgetriebe
13T AP-Achsen
Euro 6 mit Partikelfilter
zGG 40.000kg - Nutzlast 23.356kg
Total-Länge LKW 9.62m
Reifen 50%-70%
Radstand 4.20m
300L Tank
Sonnenblende
Rundleuchten
Klima
elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/ Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Verwendbares Material: Beton
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt
Vorderachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Finanzielle Informationen
Preis: Auf Anfrage
Førerhus: day cab
Gældende materiale: Beton
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Finansielle oplysninger
Pris: På forespørgsel
Cab: day
Applicable material: Concrete
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Steering
Front axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Financial information
Price: On request
Cabina: día
Material de aplicación: Hormigón
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información financiera
Precio: A petición
Cabine: jour
Matériel d'application: Béton
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations financières
Prix: Sur demande
Kabin: nap
Alkalmazási anyag: Beton
Tengelykonfiguráció
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Pénzügyi információk
Ár: Kérésre
anno 10/2021
km 126.200
betoniera CIFA RY1300 13mc
8x4
bloccaggio differenziale
balestrato
cambio manuale
assali 13Ton
Euro 6 con filtro antiparticolato
PTT 40.000kg - portata 23.356kg
lunghezza totale del veicolo 9.62m
gomme 50%-70%
passo 4.20m
serbatoio 300L
visiera parasole
chiusura centralizzata
aria condizionata
specchi e cristalli elettrici
ABS
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Cabina: giorno
Materiale di applicazione: Calcestruzzo
Configurazione dell'asse
Asse anteriore 1: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo
Asse anteriore 2: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9500 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9500 kg
Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Informazioni finanziarie
Prezzo: Su richiesta
Cabine: dag
Toepassingsmateriaal: Beton
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend
Vooras 2: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Kabina: dzienna
Zastosowany materiał: Beton
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje finansowe
Cena: Na żądanie
Cabina: dia
Material aplicável: Betão
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações financeiras
Preço: A pedido
Кабина: кабина без спального места (day)
Используемый материал: Бетон
Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Финансовая информация
Цена: По запросу
Kabína: deň
Aplikačný materiál: Betón
Konfigurácia náprav
Predná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie
Predná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg
Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Finančné informácie
Cena: Na požiadanie
Hytt: dag
Applikationsmaterial: Betong
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Styrning
Framaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Finansiell information
Pris: På begäran